نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای سراسر کشور

09 08 2016
کد خبر : 4199957
تعداد بازدید : 29

روز شنبه 15 مرداد ماه95، نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای سراسر کشور با حضور جناب آقای دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی با محوریت "تحلیل و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان تشکلهای اسلامی در ماه مبارک رمضان سال جاری" در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم تشکیل گردید.

در این نشست، دکتر فرهادی وزیر محترم علوم با تأکید بر نقش فرهنگ و مباحث فرهنگی در دانشگاههای نسل سوم به نام دانشگاه کارآفرین، به لزوم برقراری پیوند بین دانشگاه و نیازهای جامعه اشاره کردند. وی اضافه کرد: دانشگاه با پی گیری منویات مقام معظم رهبری نه تنها باید خود سرشار از امید و نشاط باشد، بلکه این نشاط و پویایی را به جامعه نیز تزریق کنند.

در ادامه دکتر سید ضیاء هاشمی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی، دکتر مجتبی صدیقی معاون محترم دانشجویی، دکتر رحیم زاده و دکتر فاضلیان از مشاوران محترم معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تعدادی از معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها، دیدگاه های خود را پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بیان داشتند.

لازم به ذکر است در این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان نیز سخنرانی خود را پیرامون یکی از محورهای پیشنهادی با عنوان " تحلیل و بررسی ابعاد فعالیت های تشکل های اسلامی دانشجویی و گفت و گو درباره آسیب شناسی، هم افزایی، تقویت و توسعه آنها" ارائه کردند.

دسته بندی :
خبرها