نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه های استان گیلان برگزار شد.

22 09 2012
کد خبر : 4210330
تعداد بازدید : 27
نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه های استان در تاریخ 28/06/91 در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار گردید.

 

در ابتدای این نشست اعضای شورا با حضور در خانه فرهنگ دانشگاه، «باشگاه آزاد اندیشی دانشگاه گیلان» را افتتاح نمودند. در این افتتاحیه معاون فرهنگی و اجتماعی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و دکتر درویزه نماینده مؤسسات غیرانتفاعی استان، هریک در خصوص جایگاه اندیشه، فکر در تضارب آراء بویژه در بین فرهیختگان دانشگاهی بیان سخن کردند.

 

در ادامه، اعضاء با حضور در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دستور کار نشست را در خصوص برنامه ستاد استقبال دانشجویان ورودی جدید دانشگاههای تابعه را مورد بحث و برررسی قرار دادند.

 

دکتر شاکری نیا معاون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به برنامه ستاد استقبال دانشگاه گیلان، در خصوص توجه به دو بعد «حجاب و عفاف» و «کرسی آزاد اندیشی» را از برنامه های محوری دانشگاههای استان مطرح کردند.

 

حجت السلام و المسلمین مهدوی نیز با اشاره به اساعه ادب به پیامبر (ص) ، خواستار حضور دانشگاهیان در یک مکان عمومی داخل شهر برای محکومیت این مسئله شدند.

 

در پایان نشست مقرر شد درباره آسیب شناسی خوابگاههای دانشجویی در نشست آینده بحث و گفتگو گردد و همچنین مقرر شد سازمان بسیج دانشجویی استان، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری مجمع اعتراض آمیز در هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) در سطح شهر انجام دهند.

دسته بندی :
خبرها