دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه گیلان برگزار می گردد

17 02 2013
کد خبر : 4209235
تعداد بازدید : 36
دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه گیلان ، پنجم اسفند ماه 91 در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می گردد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با اعلام این خبر گفت : به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالیت دست اندرکاران نشریات دانشجویی دبیرخانه دائمی در معاونت فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شده است . وی بیان داشت : یکی از حمایت های دانشگاه گیلان معرفی نشریات برتر و فعّالان دانشجویی است که در قالب معرفی نشریه برتر، معرفی مقالات و آثار برتر می باشد.

دکتر شاکری نیا در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 50 عنوان نشریه دارای مجوز از دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه می باشند که بیشتر به صورت گاهنامه منتشر می شوند. وی اعلام کرد بیش از 25 عنوان نشریه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی در سال تحصیلی جاری تا کنون مؤفق به انتشار شده اند که لازم است از برترین های آنان تقدیر شود.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگیهای منحصربه فرد در عرصه نشریات دانشگاهی ورود اعضای هیأت علمی و کارمندان می باشد که در حال حاضر سه عنوان نشریه مربوط به این عزیزان می باشد که امیدوارم در این زمینه شاهد حضور بیشتر همکاران در عرصه دانشگاه باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است در کنار نشریات مکتوب از نشریات دانشگاهی در حوزه مجازی نیز حمایت جدّی بعمل آید. لذا مصمم هستیم تا از همکاران دانشگاهی بویژه دانشجویی در این زمینه حمایت نماییم.

دسته بندی :
خبرها