دانشگاه های برتر در حوزه فرهنگی واجتماعی معرفی شدند.

19 01 2013
کد خبر : 4209580
تعداد بازدید : 32
دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سال تحصیلی 90 تا 91 معرفی شدند.

 

 

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم،نشست مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر علوم در هیئت نظارت بر تشکل اسلامی با حضور دکتر دانشجو وزیر علوم و دکتر خواجه سروی معاون فرهنگی واجتماعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛دانشگاه‌های فردوسی مشهد در بین دانشگاه‌های خیلی بزرگ کشور به عنوان دانشگاه برگزیده و دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران و سیستان و بلوچستان نیز به عنوان دانشگاه‌های قابل تقدیر شناخته شدند.

در گروه دانشگاه‌های بزرگ دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه برگزیده و دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و شاهد نیز به عنوان دانشگاه‌های قابل تقدیر انتخاب شدند.

در گروه دانشگاه‌های متوسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان دانشگاه برگزیده و دانشگاه‌های صنعتی شیراز و ایلام نیز به عنوان دانشگاه‌های قابل تقدیر شناخته شدند.

همچنین در گروه دانشگاه‌های کوچک دانشگاه سلمان فارسی به عنوان دانشگاه برگزیده و دانشگاه‌های تربت حیدریه و صنعتی اراک به عنوان دانشگاه‌های قابل تقدیر معرفی شدند.

گفتنی است مسعود صدری‌نسب رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به عنوان رئیس دانشگاه برتر از نظر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه معرفی شد.

همچنین در این حوزه عباس محمدیان رئیس دانشگاه حکیم سبزواری قابل تقدیر شناخته شد.

در حوزه رئیس دانشگاه برگزیده از نظر اجرای سیاست‌های فرهنگی وزارت علوم حجت‌الاسلام سیدصدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی انتخاب شد.

علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه چمران اهواز، فرهاد جهانبین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام محمد رضا خدایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و محمد رهنما معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زابل به عنوان معاونان فرهنگی و اجتماعی برگزیده دانشگاه‌ها انتخاب شدند.

دسته بندی :
خبرها