جلسه آشنایی با ظرفیت های کارآفرینی دانشکده هنر و معماری و معرفی توانمندی های مرکز رشد برگزار شد

08 03 2017
کد خبر : 4197718
تعداد بازدید : 52

این جلسه با حضور دکتر پیمان رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، دکتر ذرعی فروش معاون این مرکز، جمعی از استادان دانشکده و همچنین دانشجویان علاقمند از رشته های مختلف مورخ 18 اسفند 95 در اتاق شورای دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از مقدمه ی آقای منصور حبیب دوست نماینده فرهنگی دانشکده مبنی بر لزوم استفاده از ظرفیت های کارآفرینی رشته های هنری دانشگاه در مرکز رشد، دکتر پیمان به معرفی اهداف و برنامه های این مرکز پرداخت؛ از جمله حمایت مرکز رشد از طرح های نوآورانه ی منجر به ارائه ی خدمات که با توجه به ماهیت رشته های هنری موجود در دانشکده مورد توجه بود.

در ادامه ی جلسه دکتر عموزاده از استادان دانشکده به بیان نظرات خویش پرداخت و مرکز رشد را پلی بین نیازهای ادارات مختلف در سطح استان و توانمندی های دانشگاه گیلان دانست. همچنین برخی از دانشجویان به بیان نظرات خود پرداختند.

در پایان دکتر ذرعی فروش،  با بیان راه های عملی همکاری با مرکز رشد به تعریف هسته ی فناور به عنوان واحدی که اعتبار حقوقی ندارد اما استعداد اجرای طرح پژوهشی دارد پرداخت؛ وی اظهار  داشت چنین واحدهایی در صورت موافقت با طرح، اعتبار 8 میلیون تومانی دریافت می کنند که پس از یک سال تنفس، این اعتبار به صورت قسطی و بدون بهره به مرکز عودت خواهد شد. همچنین در شرایطی خاص و در صورت عدم موفقیت طرح، تنها درصدی از این اعتبار عودت خواهد شد. از طرف دیگر طرح های مورد حمایت مرکز رشد اصولا بومی هستند هرچند در مواردی از طرح های اجرایی در بیرون از استان هم حمایت می شود.

جهت ارتباط با مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان از طریق کانون شکوفایی خلاقیت زیر نظر معاونت پژوهشی دانشکده ها اقدام نمایید.

تلفن تماس با مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان: 33341960 سرکار خانم ملک شاهی

2

دسته بندی :
خبرها