جشنواره دانشجویی حرکت‌های جهادی -هجرت- برگزار می شود.

02 02 2013
کد خبر : 4209415
تعداد بازدید : 39
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خبرداد : برگزاری جشنواره دانشجویی حرکت‌های جهادی "هجرت"

 

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره ملی دانشجویی حرکت‌های جهادی هجرت با مشارکت سازمان بسیج سازندگی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دکتر خواجه سروی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف تبیین و تشریح حرکت جهادی با شاخص های دانشجویی،به منظور عمق بخشی و تعریف حرکتهای جهادی دانشجویی و گسترش و اشاعه فرهنگ وتفکرجهادی در دانشگاه به منظور تربیت مدیران جهادی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه حرکت‌های دانشجویی سبک نو و بدیعی از خدمت رسانی به مناطق محروم می باشد تأکید کرد: اهمیت این حرکت‌های دانشجویی علاوه بر بعد عمرانی و ساخت و ساز در مناطق محروم بعد مهم فرهنگی- اعتقادی است که اثرگذاری مطلوبی را به دنبال داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: از محورهای این جشنواره می توان به تعریف حرکت های جهادی با شاخص های دانشجویی ، سبک زندگی در فرهنگ جهادی، نقش حرکت های جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی ونقش و جایگاه حرکتهای جهادی و تجربه حرکت های جهادی در سایر کشور هااشاره کرد.

دکتر خواجه سروی تصریح کرد:قالب های آثار در سه بخش پژوهشی ، فرهنگی و هنری و بخش محصولات چند رسانه ای می باشد.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در جشنواره مذکور آثار خودرا از 1بهمن ماه 91 لغایت 20 فروردین ماه 92 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.jahadeakbar.com مراجعه نمایند و زمان اختتامیه نیز 17 اردیبهشت ماه سال 92 می باشد.

دسته بندی :
خبرها