بیانیه دعوت به راهپیمایی 22 بهمن دانشگاه گیلان

08 02 2016
کد خبر : 4201430
تعداد بازدید : 47

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر ولیال عشر»

22بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود.

پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، ثمره خون پاک شهیدان و راه روشن امام است كه به رهبري معمار آن، يعني خميني كبير(ره) در تاريخ ثبت شد و با رهبري داهيانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ادامه يافت.

ترديدي نيست که انقلاب اسلامي ايران بعد از پيروزي، همواره خار چشم ايادي و اجانب بیگانه بوده و هست. تلاش و پشتکار بي وقفه و شبانه روزي فرزندان غيور وطن در تمام عرصه هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي، نظامي، سياسي و بين المللي، درياي پرتلاطم انقلاب را در درياي بيکران علم و دانش به سمت دريچه هاي نوراني تکنولوژي و پيشرفت پيش مي راند؛ جهانیان بدانند مردم با بصيرت اين مرز و بوم با وحدت و همدلي چونان دژي مستحکم در مقابل سيل عظيم تهديدها و ددمنشي ها ايستاده اند و ذره اي از خواسته هاي خود که همانا اهتزاز پرچم حق و عدالت بر فراز آسمان تمام ملت هاي جهان است عقب نخواهند نشست.

به شکرانه فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سرآغاز حکومت مردم سالاری دینی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان، آحاد دانشگاهی را به حضور پرشور، یکپارچه و همدلی گسترده و آگاهانه در راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت می نماید. یاد امام عزیز و شهیدان گلگون کفن انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب گرامی باد.

دسته بندی :
خبرها