بیانیه دانشگاه گیلان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

11 02 2013
کد خبر : 4209295
تعداد بازدید : 33
دانشگاه گیلان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، از آحاد ملت ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت نمود تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند که همچنان بر آرمان های انقلاب پایبند بوده و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند .

 

 

 

 متن بیانیه به این شرح است :



                                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم


خداوند متعال را شکر می گوییم که در بهمن 57 ظلمت طاغوت با انفجار فجر شکست و انوار مهر ولایت و آزادی از ثمره خون شهیدان و ایثار و پایداری ملت شریف ، برکشور عزیزمان تابید .

اکنون سی و چهارمین سالگرد این رخداد عظیم را در حالی به نظاره نشسته ایم که عزت و سربلندی ایران در جهان پرآوازه گشته و بیداری اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیای اسلام در حال رویش و بالندگی است .

ملت مقاوم ایران با اتحاد و همبستگی، سی و چهار سال است که مسیر پر فراز و نشیب تاریخ کشورشان را با افتخار طی نموده و حاصل این مجاهدت ها ، استقلال ، آزادی ، پیشرفت های علمی و فنآوری و توفیق در جهت کاهش و رفع محرومیت ها از جامعه بوده است .

بی گمان صف بندی دشمنان ایران اسلامی ، همواره تلاش در جهت عدم توفیق و ارائه الگویی از نظام های دینی و متکی بر آرای مردم بوده است . که انواع تحریم ها ، توطئه ها و ممانعت از دستیابی کشورمان به فناوری های نوین علمی و استراتژیک در همین راستا است .

قدرتهای مبتنی بر زور و ثروت ، حاضر نیستند عظمت ملت ایران را که در سایه انقلاب شان بدست آورده اند باور کنند و در طی سالهای متمادی ، در مقابل ایستادگی ملت ما به ستوه آمده اند . لذا با توسل به حربه های گوناگون سعی در ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت و توسعه ملی میهن عزیزمان داشته و با اختلاف افکنی و ایجاد مشکلات اقتصادی تمام امیدشان به کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است .

دشمنانی که با ملت ایران سر عناد دارند و ستم دیدگانی که پایداری و مقاومت ملت ایران را تنها راه نجات از استبداد و وابستگی می دانند ، خواهند دید که امسال پرشور تر از سالهای گذشته مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمانهای امام راحل (ره) حول محور اسلام و قانون اساسی تجدید پیمان می بندند و بر عزم خود در پیروی از فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید خواهند نمود .

جامعه دانشگاهی دانشگاه گیلان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، همراه با آحاد ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که همچنان بر آرمان های انقلاب پایبند بوده و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند .




                                                                                                                                                                                       روابط عمومی دانشگاه گیلان

دسته بندی :
خبرها