بیانیه دانشگاهیان دانشگاه گیلان در محکوم کردن اقدام دولت عربستان در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان

04 01 2016
کد خبر : 4201731
تعداد بازدید : 44

شهادت رهبر شیعیان عربستان، آیت الله نمر، نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراطی گری رژیم عربستان سعودی است که در چند سال اخیر با حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه، عراق و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی منطقه باعث و بانی ناامنی شده و همچنین یمن را در 10 ماه اخیر به خاک و خون کشیده است. رژیم عربستان سعودی در واکنش به ناکامی‌های پی‌درپی خود در عرصۀ سیاسی و نظامی با به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر مجاهد آزادی‌خواه و مدافع حقوق مردم عربستان، لکه ننگ دیگری را بر کارنامۀ سیاه خود افزود. بی‌گمان عواقب این اقدام نابخردانه و ظالمانه رژیم سعودی، دامن‌گیر این رژیم خواهد شد.

تردیدی نیست که خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان

دسته بندی :
خبرها