برگزاری سلسله جلسات آموزشی مهارت های زندگی ویژه کارکنان دانشگاه گیلان

03 01 2016
کد خبر : 4201746
تعداد بازدید : 30

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان سلسله جلسات آموزشی مهارت های زندگی را با حضور استادان گروه های روان شناسی، علوم تربیتی، معارف اسلامی و الهیات ـ علوم قرآن و حدیث ویژه کارکنان در دانشگاه گیلان برگزار می نماید.

در هر دوره تعداد 30 نفر از همکاران دانشگاهی در این کلاس ها حضور می یابند و در پایان هر دوره نیز گواهی آموزشی به مدت 8 ساعت به شرکت کنندگان ارائه می گردد.

بهداشت در تغذیه، توصیه های مهم در رژیم کاهش وزن، توصیه های غذایی و بهداشتی، معرفی خانواده از دیدگاه روانشناسی، جایگاه خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی و توجه به اهمیت آموزش خانواده از لحاظ چگونگی عملکرد در مواجه با بحران ها و نحوه برخورد و شناخت اعضای خانواده از یکدیگر از اهم مطالب مطرح شده در این کلاس ها می باشد.در پایان هر جلسه، حاضران سؤالات مرتبط با مباحث آن جلسه را مطرح نموده و مدرس به پاسخ سؤالات می پردازد.

اولین دوره با حضور دکتر فرحناک پزشک عمومی، دارای تحصیلات حوزوی و مدرس گروه معارف اسلامی با عنوان «عوامل استحکام خانواده و تغذیه» در مهرماه سال جاری در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی  تشکیل شد و بروشورهای مرتبط با تغذیه طی دوره در اختیار همکاران قرار گرفت.

گروه دوم و سوم این کلاس ها نیز با مباحث روانشناسی «ارتباط مؤثر، روانشناسی توکل و مقابله معنوی» با حضور دکتر شاکری نیا عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه گیلان  در ماههای آبان و آذر سال جاری برگزار گردید.

1 22 333 999888

دسته بندی :
خبرها