برگزاری اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی

02 02 2013
کد خبر : 4209400
تعداد بازدید : 28
معاون فرهنگی واجتماعی وزیر علوم : برگزاری اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی

 

 

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم دکتر غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: در راستای ترویج فرهنگ انقلابی و تبین ابعاد شخصیت دینی و معنوی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین حمایت از فعالیت‌های نمایشی دانشجویان، اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این یادواره در دو بخش نمایش‌های خیابانی و نمایشنامه نویسی است که در بخش نمایش‌های خیابانی با توجه به اینکه بازبینی این بخش صرفاً از طریق فیلم صورت می‌گیرد، علاقمندان به شرکت در این بخش باید سه نسخه از فیلم اثر خود را بر روی لوح فشرده به همراه مشخصات کامل تا مهلت مقرر به نشانی دبیرخانه ارسال کنند و در بخش نمایشنامه نویسی علاقمندان باید سه نسخه از اثر خود را تا مهلت مقرر به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم اظهار داشت: تمامی شرکت کنندگان باید دانشجو یا فارع التحصیل بعد از خرداد سال 90 یکی از مراکز آموزش عالی باشند و به تمامی گروه‌های راه‌یافته به بخش پایانی یادواره کمک هزینه اجرا تعلق خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار 22 بهمن‌ماه است و اعلام نتایج نیز تا تاریخ 27 بهمن‌ماه صورت می‌پذیرد.

گفتنی است، برگزاری یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی 29 و 30 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دسته بندی :
خبرها