نمایشگر دسته ای مطالب

مهمترین خبرها

نمایشگر دسته ای مطالب

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در راستای عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

وب نما معاونت فرهنگی و اجتماعی show-content بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در راستای عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 16 04 2024 کد خبر : 11610473 تعداد بازدید : 12 بسم الله الرحمن الرحیم « قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ... » « با آنها پیکار کنید که خداوند آنها را به دست شما مجازات می کند و آنها را رسوا می سازد و شما را بر آنها منصور و غالب می نماید ... » پس از سکوت مذبوحانه شورای امنیت و سران مفتون صهیون ملل، فجر گستران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به اذن الله وعده صادق را رقم زدند و با هیبت خیبر شکن اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌ ها نه به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران است بلکه تلألو تادییی؛ برای رفتار غیر عرف این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق می باشد. آری ، آری قدرت نمایی مشروع ایران در جهان شروع شده است. سجیل های خدا یاور ما ساعت های متمادی در آسمان منطقه ، در امنیت کامل، مسیر خود را تا رسیدن به فوج عظیم ابرهه طی کردند و هیچ کشوری در منطقه جز اذناب و ایادی رذل صهیون جرأت نکرد علیه آنها اقدامی کند. از یمن تا لبنان هم نوا و خودجوش با موشک ها و پهپاد های ایران ، در حملاتی ترکیبی خطوط استکبار در منطقه درهم شکسته شد . سلام و ثنای خدا بر روح پاک، بلند و اندیشه ژرف نگر شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم که با مجاهدتی بی وصف ، کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومتر‌ها از مرز‌های ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافته و موشک‌های جمهوری اسلامی ایران کیلومتر‌ها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام روشن را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «رژیم غاصب رفتنی است» . دانشگاهیان غیور دانشگاه گیلان ضمن حمایت قاطع از فخر آفرینان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی زبون آنان گوشزد می‌کند که مردمان این آب و خاک تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده اند و دست همه بدخواهان را از دین ، آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد. انَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ . دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهبیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در راستای عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی »

مراسم شُکرانه خانوادگی ماه مبارک رمضان دانشگاه گیلان به همراه تقدیر از بازنشستگان محترم دانشگاهی(در سال1402)

وب نما معاونت فرهنگی و اجتماعی show-content مراسم شُکرانه خانوادگی ماه مبارک رمضان دانشگاه گیلان به همراه تقدیر از بازنشستگان محترم دانشگاهی(در سال1402) 09 04 2024 کد خبر : 11425313 تعداد بازدید : 677 معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت اداری ومالی دانشگاه گیلان، مراسم شُکرانه خانوادگی ماه مبارک رمضان را به همراه تقدیر از بازنشستگان محترم دانشگاهی(در سال1402) روز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403 به صرف افطار در تالار حکمت برگزار نمود. دکتر نجفی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر اکبری معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر میر عسکری معاون اداری و مالی دانشگاه از سخنرانان این مراسم بودند. برگزاری مسابقه حضوری، اجرای خواننده علیرضا رفیق، اجرای نمایش طنز از دیگر برنامه های این مراسم بود. تصاویر دسته بندی : خبرها اسلایدشو اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهمراسم شُکرانه خانوادگی ماه مبارک رمضان دانشگاه گیلان به همراه تقدیر از بازنشستگان محترم دانشگاهی(در سال1402) »

محفل انس با قرآن

وب نما معاونت فرهنگی و اجتماعی show-content محفل انس با قرآن 08 04 2024 کد خبر : 11463610 تعداد بازدید : 608 محفل انس با قرآن به مناسبت "گرامیداشت یاد و نام شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران" و "یادبود مرحوم آقای حسین قربانی همکار بازنشسته دانشگاه" روز دوشنبه مورخ 20 فروردین ماه 1403 در مسجد باقرالعلوم (ع) دانشگاه برگزار گردید. زمان: روز دوشنبه مورخ 1403/01/20 -ساعت 11:30   دسته بندی : خبرها اسلایدشو اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهمحفل انس با قرآن »